Artimųjų Rytų pasakų „Tūkstantis ir viena naktis“ interpretacijoje Pasolinis mėgaujasi pasakojimo menu ir magiškas istorijas pateikia nevengdamas realizmo. Vietoj Šeherezados filme pagrindiniu veikėju tampa vaikinas, ieškantis pagrobtos mylimosios. Erotika ir atvirai vaizduojamas nuogumas filmą paverčia džiugia žmogiškojo seksualumo studija. Originalus filmo pavadinimas: „Tūkstančio ir vienos nakties gėlelė“. N-18
Pieras Paolo Pasolinis šiandien laikomas vienu svarbiausių XX a. Europos mąstytojų. Pirmuosius žingsnius kine žengęs kaip Federico Fellinio scenaristas, Pasolinis pasižymėjo kaip intelektualus ir radikalus režisierius, išbandęs įvairius kino stilius ir rūšis, filmuose originaliai apjungęs dokumentiškumą, literatūros tradicijas ir meno istoriją. Autoriaus kūrybinis palikimas milžiniškas – politinis aktyvistas, rašytojas, režisierius, jis rašė meno kritikos straipsnius, eiles, pjeses teatrui. Minėdami Piero Paolo Pasolinio gimimo šimtmetį (g. 1922), pristatome išsamią režisieriaus filmų retrospektyvą.
Gegužės 14 d. seansą pristatys P. P. Pasolinio giminaitis, režisierius Matteo Cerami.
Norinčius apsilankyti daugiau nei viename Pasolinio retrospektyvos seanse kviečiame įsigyti abonementus už specialią kainą: 5 bilietų (22 €) arba 10 bilietų (45 €). Daugiau informacijos čia.