Virėjas, vagis, jo žmona ir jos meilužis

Restorano „Le Hollandais“ šefas Rirašas gamina gurmaniškiausius patiekalus. Pagrindinis jų ragautojas ir vertintojas – restorano šeimininkas Albertas, kuris čia leidžia ilgus vakarus su savo žmona Džordžina ir gangsterių gauja. Džordžinai įgrisę ne tik kulinariniai stebuklai, ji jau priprato ir prie sadistiško vyro elgesio. Todėl, kai restorane prie gretimo staliuko prisėda vidutinio amžiaus vyras su knyga, Džordžina iškart pastebi atėjūną. Moteris nieko nelaukdama susipažįsta su nuolat skaitančiu Maiklu ir savo vyrui po nosim užmezga aistringą romaną. Tačiau gandai apie meilužius netrukus pasiekia Albertą. (N-18)

P. Greenaway’us kiekvienai filmo erdvei simboliškai pritaikė spalvas. Restorano „Le Hollandais“ išorė mėlyna. Virtuvėje dominuoja žalia. Valgomoji erdvė raudona, o tualetai balti. Net herojų apranga, cigarečių spalva keičiasi pagal tai, kuriose erdvėse jie juda. Spalvinis kodavimas, seksas, kankinimai, kanibalizmas, sutalpinti į šiuolaikinę pasaką, kritikų buvo interpretuojami kaip „tečerizmo“ alegorija.

Filmų kompozitorius ir muzikos kritikas Michaelas Nymanas, kuris gausiausiai įvertintas už filmo „Pianinas“ (rež. Jane Campion) muziką, už P. Greenaway’aus filmo muziką buvo apdovanotas Katalonijos filmų festivalyje.